Aarden, net zo belangrijk als zonlicht, zuurstof, water en voeding

Terug naar alle berichten Aarden, net zo belangrijk als zonlicht, zuurstof, water en voeding

Het boek “Je lichaam Aarden” is een vertaling van het Amerikaanse boek “Earthing: The Most Important Health Discovery Ever?”. In dit boek wordt op een duidelijke manier verteld wat aarden is en waarom het zo goed voor ons is. Dit wordt onderbouwd met verschillende onderzoeken. Ook staan er ervaringsverhalen in van mensen die zelf de voordelen van het aarden hebben ondervonden. Het boek leest heel gemakkelijk. Een echte aanrader! Maak contact met de aarde en voel je beter! De grond onder je voeten is niet zomaar gras, zand, aarde of beton, maar een alom aanwezige bron van natuurlijke helende energie. Om gezond te blijven, zou je elke dag op blote voeten buiten moeten lopen. Door direct huidcontact met de aarde neem je de vrije elektronen van de aarde in je op. Deze elektronen helpen je ontstekingen – die de oorzaak zijn van veel ziekten – te voorkomen of te genezen. Het directe contact via de huid met de aarde – earthing – is even belangrijk als zonlicht, lucht, voeding en water. Hierdoor vermindert (chronische) pijn, verbetert de slaap, verbetert het immuunsysteem, versnelt het helingsproces bij ziekte en vermindert stress. Omdat blootsvoets buiten lopen bijna niet mogelijk is, zijn er speciale producten ontwikkeld waarmee je jezelf binnenshuis met de helende aarde-energie kunt verbinden. Daarmee kun je jezelf heel simpel aarden, zelfs wanneer je slaapt.

Aarden heeft een positief effect bij tal van klachten:

• Slapen in het algemeen
  • Inslaapproblemen
  • Doorslaap problemen
  • Slaap apneu
  • Snurken
  • Spierherstel na sport of blessure
  • Herstel na ziekte
  • Hart-en vaatziekten
  • Verbetering bloeddruk/bloedsomloop
  • Trombose
  • Ontstekingsgerelateerde ziekten
  • Overgangsklachten
  • Hormonale klachten
  • Chronische vermoeidheid (CVS/ME)
  • Reuma
  • Multiple Sclerose
  • Spasmofilie
  • Klachten door Elektromagnetische straling
  • ElektroHyperSensitiviteit (EHS)
  • Chronische pijn
  • Verbetering energieniveau
  • Jetlag
  • Herstel bioritme

In het boek “Earthing: Je Lichaam Aarden” vind je hierover achtergrondinformatie, onderzoeken en ervaringsverhalen.